perjantai 3. maaliskuuta 2017

Deittiblogi: seksistiset vihjailut

Tinderissä on paljon ihmisiä, joita kiinnostaa lähinnä makkaranpiilotus, näin kommentoi kaveri Facebookissa. Minä tästä viisastuneena aloitin keskustelun uuden tyypin kanssa (jonka oli "pakko" olla "fiksu" koska harrasti valokuvausta ja jazzia ja purjehdusta. Joo tiedän, ei ollut aukoton päättely.) ja päädyin keskustelemaan peniksen koosta. Tyypin oli tosi vaikea ymmärtää kun selitin, ettei koolla ole väliä: "Et tykkää isokokoisista vai?" "Voikohan se nyt pitää ihan paikkansa?" "Et oo mitään eroo huomannu?" 

Ja nyt tiedoksi, että minulle on ihan fine jos joku etsii seksikumppania. Ongema on siinä, että profiileissa ei ole tapana kertoa, mitä etsii. En minäkään ennen kertonut. Jotkut etsivät seksikumppania, toiset elämänkumppania. Siinä on ero. Jotkut haluavat tietää, millaisista elimistä pidän, toiset millaisista leffoista pidän. Siinäkin on ero. Ja mulla on teoria: näiden välillä on korrellaatio.

Mies alkaa viritellä usein jo ekan keskustelun aikana naista sopivalle taajuudelle ja katsoo, miten vahvan signaalin löytää. Toiset aloittavat keskustelun kysymällä, miten ilta sujuu ja lopettavat toivottamalla hyvää yötä. Toiset aloittavat kysymällä, miksi minulla ei ole sambakuvassa bikinejä ja lopettavat kertomalla, että riisuvat nyt itsensä alasti ja menevät suihkuun. No hei, minun yleistietoni riittää siihen, että ennen suihkua riisutaan. Hän haluaa, että minä ajattelenhäntä alasti. Minua ällöttää ajatella vierasta ihmistä alasti. Häntä ilmeisesti ei, hän ajattelee minua bikineissä. Ja minä ajattelen, että se on "vaan jotain miesten läppää". No ei ole. Ei ole olemassakaan "vaan jotain läppää". On vain erilaisia ajatuksia, jotka on puettu huumorin muotoon että ei jäätäisi kiinni. Tai ajatuksia, jotka minä tulkitsen huumoriksi, koska haluan olla hyväuskoinen.

Ja koska nyt haluan rajata sitä porukkaa joka minut matchaa, olen ottanut Tinderistä pois kaikki kuvat, jotka voi tulkita flirttaileviksi (kuten fb-profiilikuvani). Olen myös kirjoittanut profiiliini, mitä etsin. Päätin myös, että aika varhaisessa vaiheessa on syytä kysyä asiaa ihan suoraan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti