lauantai 11. maaliskuuta 2017

Deittiblogi: "Pian jotain suurta alkaa tai loppuu tai jää kesken"


Lihavoidut osuudet ovat Pariisin Kevään kappaleesta Hei mä soitan sulle ihan kohta, joka kuvaa loistavasti mun deittailua. Kappaleen voi kuunnella tästä linkistä (joka ei taida toimia):

https://www.youtube.com/watch?v=4x3ENXQKlTU



Otit kuitenkin taksin vai menitkö sä juosten mä en ikinä muista miten tää tarina alkaa

Olen miettinyt seksistisiä vihjailuita niin paljon, että näen niitä joka paikassa
- Ei se oo sopiva
- Mikä siinä on vikana?
- Se kysyi mitä teen lauantai-iltana. Eli se haluaa pelkkää seksiä.

Kavereiden mielestä päättelyketju ei ole pätevä. Joten annan tyypille mahdollisuuden.

Tätä tää on kyl sä tiedät

Se on itseasiassa ihan hyvä lähtökohta, ettei ole liian kiinnostunut. Mä aina toivon etten olis. Mitä kiinnostuneempi on, sitä enemmän jännittää. Mitä sä jännität, kysyi kaveri. No mä jännitän sitä, että mitä jos matchaa, mitä jos ei ja mitä jos mä en tiedä. Siinä se on pähkinänkuoressa.

Tajuut että noiden tyyppien matkaan ei kannata lähtee

Mutta mulla on ratkaisu. Ennen treffejä psyykkaan itseäni: mietin kaikkia mahdollisia sen tyypin huonoja puolia ja että ei se kyllä ole hyvä mutta käydään nyt katsomassa. Paitsi silloin, jos toinen kertoo ennen treffejä, että palaa yhteen edellisen tyttöystävän kanssa, silloin ei tarvitse psyykkailla. Silloin on ihanan rento fiilis ja tosi kivaa. (Tavallaan ei mikään ihme että olen sinkku).

No sullon elämänkokemusta jolla pakenet wc:seen

Valitse aina sellainen paikka, jossa on wc. Wc pelastaa. Jos tulee kiusallinen hiljaisuus, voi paeta wc:seen miettimään seuraavaa puheenaihetta. Tai ihan vaan hokemaan itselleen että hengitä. Tai sitten voi tarkistaa, olisko kaveri jo vastannut siihen kysymykseen, että mitä voi sanoa miehelle treffeillä jos ei ole kiinnostunut näkemään uudelleen tai ei ole varma. Alkaa meinaan aika käymään vähiin. Ei se vastaa. Mulla on aikaa miettiä se aika, kun kävellään Pirittasta Hakaniemen metroasemalle. Siihen mennessä olen keksinyt täydellisen vastauksen.

Hei mä soitan sulle ihan kohta mullon akku tyhjä vähän huono kenttä

Se vastaus on katellaan. Se on vaan täydellisen epämääräinen. Se voi tarkoittaa mitä tahansa tai sitten ei mitään. Se voi tarkoittaa et joo katellaan heti tänään seuraavaa tapaamista tai että en nyt kehtaa antaa pakkeja kasvotusten mutta kirjoitan viestin heti metrossa.  

Joo sullon taas se tunne että pian jotain suurta alkaa tai loppuu tai jää kesken

- Miten meni treffit? 
- No yllättävän hyvin. Varmaan parhaat tähän mennessä. Mies vaikutti kiinnostuneelta. Katteli mua koko ajan. Lopuksi sovittiin että katellaan. Kyllä mä voisin nähdä sitä vielä. 

Kumpikaan ei sitten ottanu yhteyttä. No mutta ei se hei mitään, mulla on tässä yks toinen josta mä oon oikeastaan kiinnostuneempi, hyvä vaan että saa pois noita muita, kyllä sen sitten vaan tietää kun tulee vastaan se oikea.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti